Wednesday, September 25, 2019

BBM3410Satu2019: Diri

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

hari pertama di UPM
Nama saya Nurul Ezzaty Binti Mohd Azhari. Anda boleh memanggil saya Ezzaty mahupun Ija. Dilahirkan di Kajang Selangor  pada 16 Februari 1997 dan dibesarkan oleh kedua ibu bapa saya dengan penuh bersederhana.

Saya kini menyambung pengajian Ijazah Sarjana Muda Komunikasi di salah sebuah universiti terkemuka di Malaysia iaitu Universiti Putra Malaysia (UPM). Kini, saya berbaki setahun untuk menuntut ilmu sebagai seorang pelajar degree. Namun, saya bercita-cita untuk menyambung pelajaran sehingga ke peringkat tertinggi. 

Saya gemar untuk melancong kerana ingin meneroka tempat-tempat menarik di dalam dan luar negara. Disebabkan masih belum berpeluang saya selalu melihat video tempat-tempat menarik di Youtube dan Instagram. Jadi itulah hobi saya. Saya akan mengisi masa senggang dengan menontot dan melihat gambar tempat menarik. 

Saya juga gemar untuk tidur. Almaklumlah konon-konon penat menjadi seorang pelajar, hehe. Saya berharap para pembaca seronok untuk membaca penulisan saya. Kini, blog ini digunakan untuk subjek Multimedia dalam bahasa yang diajar oleh Prof Normaliza  :)

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019 - KALENDAR 2020

Assalamualaikum dan hai semua :)  Beberapa minggu lepas aku mula belajar cara guna Adobe Photoshop untuk buat kalendar. Memandangkan 20...