Thursday, December 12, 2019

BBM3410SATU: INSTAGRAM BERSAMA PROF N

Assalamualaikum dan Hai :)

perkongsian hari ini nak tunjuk gambar-gambar yang Prof dah like dekat Instagram saya :) boleh follow IG; ezzatyazhari 



 gambar yang ini Prof suruh buat tentang emoji, jenuhlah saya memikir. emoji apa nak buat hahaha. scroll-scroll galeri jumpa gambar anak buah lelaki penuh muka berbedak. aduh kelakar ingat balik peristiwa ni.


 Yang ini pula swafoto dengan Prof N yang mana dekat caption saya tulis tentang saya menangis sebab Prof huhu, sedih sangat masa tu sebab Prof tak percaya. cumanya tak nangis depan Prof hehe cover juga.




gambar yang ini pula tentang keberkatan. saya menulis tentang keberkatan bersama rakan-rakan baru saya ketika sukarelawan di Korea. alhamdulillah, saya sebenanrnya sangat pemalu, namun itu adalah sisi yang saya gelapkan. cuma yang kenal saya sahaja akan tahu bahawa saya ini seorang yang pemalu. Dekat Korea kami tak kenal antara satu sama lain namun kuasa Allah menjadikan kami sangat rapat dan akrab tanpa bergaduh pun membantu antara satu sama lain. Sykur, Terima kasih Ya Rabb.

 ini pula gambar tentang kelegaan. saya rasa gambar saya tak ada pun tentang ekpresi kelegaaan , oh mungkin ada sebab wajah saya gembira sambil tutup mulut. saya lega kerja Prof untuk minggu depannya sudah saya dan ahli kumpulan siapkan. hehe.

 haaa gambar ini berkaitan kegembiraan. Prof siap komen tau. yela prof pernah pergi dan belajar serta mengajar di sana, jadi tentu Prof tak asing dengan buah pisang kaki. saya post gambar tentang pisang kaki yang saya dapat daripada APPA sebelum saya tinggalkan korea. seronok sangat! buahnya sangat sedap dan manis tidak sama seperti di Malaysia.


kali ini pula kena post gambar tentang ketenangan. caption saya kali ini pula memang syiok sendiri je hahahaha.


wah yang ini, saya tak sangka gambar saya masa tidur cantik! eh syok sendiri lagi. yela kena buat tentang keredhaan. kalau keredhaan ni malas fikir dah, tidur terus. haha, jadi saya masukkan gambar saya tidur di dalam kapal terbang.

 wahh kali ini Prof tak like gambar saya, tapi anak Prof iaitu Dr Alia yang like, siap komen lagi gambar ini . pertama kali saya  memakai hambuk. bestnya, teringin nak buat baju raya macam ini tau. hahah

ini adalah gambar pertama yang Prof like. perasaan ketika itu wah!!!!! terujanya!!! sebab saya dengan ahli kumpulan daftar lambat subjek ini jadi sekali lah prof like dengan hastag yang ramai-ramai satu kelas guna. Insaf prof kata haha, ambil gambar pakai telekung dekat Bukit Expo, bukan duta telekung ye kawan-kawan. 

okay, itu sahaja. sekian. untuk gambar lebih jelas boleh stalk dan like akaun instagram saya ye wiwiwiwiwiw.

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019 - KALENDAR 2020

Assalamualaikum dan hai semua :)  Beberapa minggu lepas aku mula belajar cara guna Adobe Photoshop untuk buat kalendar. Memandangkan 20...